Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.12.2019. 16:24
(aukcija) Nabavka usluga štampanja-štampani materijal
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
153-1-2-21-3-26/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv PREDSJEDNIK REPUBLIKE
IDB/JIB 4401625340003
Kontakt osoba Branislav Bajić
Adresa Bana Milosavljevića 4
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 248-144
Faks (051) 248-144
Elektronska pošta b.bajic@predsjednikrs.net
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge izdavaštva i štampanja na bazi tarife ili ugovora
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
85000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga štampanja-štampani materijal
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Usluge štampanja-štampani materijal
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79810000-5 | Usluge štampanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište ugovornog organa
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
23.12.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.12.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 23.12.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Bana Milosavljevića 4 78000 Banja Luka
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
OSLOBOĐENJE d.o.o. Sarajevo - ul. Semizovac bb 71320 Vogošća
-
GIK OKO d.d. Sarajevo-Ilidža - Ul. Džemala Bijedića br. 185 71210 Ilidža
-
GRAFI-COM Nada Nedeljković s.p. Porječina - Kojići bb, Porječina, Petrovo 74317 Petrovo
-
JU SLUŽBENI GLASNIK REPUBLIKE SRPSKE Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Blicdruk d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 8 71000 Sarajevo
-
Štamparija Mile Šuka s.p. Sokolac - Podromanija bb, Sokolac, Sokolac 71350 Sokolac
-
M Press d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 22 78000 Banja Luka
-
ŠTAMPARIJA FOJNICA D.D. Fojnica - Prokoški put bb. 71270 Fojnica
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
COMPANY-DIS d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-8, lamela 4 75000 Tuzla
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
SVJETLOSNO SIGNALNA OPREMA D.o.o.Bijeljina - Tiršova br.9 76300 Bijeljina
-
Svjetlost-Štampa d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša broj 3-5 71000 Sarajevo
-
29.01.2020
-
24.12.2019
(obustava aukcije) Nabavka usluga štampanja-štampani materijal
-
08.01.2020
(izmjena aukcije) Nabavka usluga štampanja-štampani materijal
-
10.02.2020
-
21.01.2021